54276
Książka
W koszyku
Autor klasycznych bestsellerów "New York Timesa" i˙"Business Week": Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z˙wnikliwością wynikającą z˙ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i˙specjalistka do spraw sprzedaży, Christine Clifford Beckwith, pokażą ci, jak zapakować i˙zareklamować najważniejszy na świecie produkt: Ciebie. Bez względu na to, czy chcesz zrobić dobre wrażenie na kliencie potencjalnym czy już pozyskanym, czy może na pracodawcy, zawarte w˙ książce Ty, spółka akcyjna inspirujące historie, fascynujące przykłady i˙zaskakujące rady pomogą ci ulepszyć swoje życie w˙ niewyobrażalnym stopniu. Zapoznasz się z˙nimi m.in. w˙takich jej częściach jak: * Szesnaście świec i˙sprytne kelnerki: dlaczego życie bardziej przypomina szkołę niż uniwersytet - i˙co z˙tym fantem zrobić. * Od Robina Williamsa do doktora Jekylla: dlaczego zaskakiwanie ludzi nie jest wcale takim świetnym pomysłem. * Kanapka za osiemnaście milionów: jak parę dolarów i˙kilka sekund potrafią zapewnić sukces. Nieważne, czy właśnie dostałeś awans, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową - te i˙setki innych pomysłów z˙tej książki pomogą ci szybciej osiągnąć sukces.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Wolbrom
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 : 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: You, Inc. : the art of selling yourself, 2007.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej